Entry tidak bertajuk


Good Morning~~~

Well, baru hari ini aku dapat meng-update entry baru setelah sekian lama berdendam dengan wifi kolej yang tahap kelajuan tidak lebih dari kura2 berjalan. Ciss~ sakit hati >_<

Memandangkan banyak benda aku nak story2 ckit hari ini, but i think it's better if we make it simple right? Macam jerawat aku..semalam xde hari ni tiba2 muncul dengan cerianya di atas dahi aku =_=

Hari ini aku dengan semangat harimau Malaya bukan nak share pasal bola ke sukan tapi pasal sikap buat kerja separuh jalan. Well, of course it's all about me. What I mean about kerja separuh jalan ialah bila y'all bersungguh2 buat suatu kerja tu, then tetiba di pertengahan jalan y'all pon stop kerana lampu isyarat berwarna merah. Or mungkin sebab kerja tu tak la best seperti yang dijanjikan. Kesimpulannya, malas nak buat.

Sesungguhnya aku hanya insan biasa~ wuuuuuu olalalala~ *suara katak lembik. Setiap kali aku nak buat sesuatu, mesti tak sampai habis. Macam order air bandung kat restoran, tapi kau tak habis minum sebab air tu manis sangat or order nasi goreng extra cili padi tapi cili tu pon kau tak makan sampai habis. Ciss, membazir sungguh! =) And macam gue pernah bilang, aku ni dah berabad lamanya nak buang lemak berlebihan dalam badan ni, then masa awal bulan pertama saja aku bukan main gila semangat excercise lompat katak la, lompat kijang, kuak rama2 and kupu2 terbang semata2 nak singkirkan lemak degil dalam badan ni. Hakikatnya, setelah masuk bulan ke 2, aku mula mengunyah twisters, snacks and mister potato pada setiap malam. Dan badan scha alya aku dah bertukar menjadi aoran aziz versi chubby. Oh my kucing!

Seperti blog ini, minggu lepas aku sudah berazam untuk sentiasa menulis entry2 terkini lagi hangat di pasar malam tapi sekarang ini aku mulai berputus nafas kerana sakit hati dengan kelajuan wifi kolej sehingga menyebabkan aku malas untuk meng-update story lg..huh huh huh *sila baca dengan satu nafas
Ciss, hot2 chicken s***! trololo

Talking about college, mr.1 sudah banyak kali asked me about our engagement end of this year. Mulanya, gue punya la super duper eksaited hidung kembang tahap naga kepala lapan, siap survey online butik pengantin area kB, pastu nak cari barang hantaran and so on tapi sekarang ini, aku yang dahulunya eksaited tahap gaban dah rasa biasa2 jer pasal benda ni. takde ape pon nak eksaited. gedikss je lebih~ mungkin sebab aku rasa masih awal lagi nak bincang pasal tu unless dah jumpa parents masing2. Mesti parents aku terkejut bangett ingat aku dah gataiii nak kawenn. OH my kambing~

Anyway, aku rasa sampai sini je la dulu. Sebelum aku mula panas baran dengan wifi yang macam biskut oreo ni, adalah lebih afdal sekiranya aku berhenti menaip dan mula membuat tugasan2 yang diberikan lecturer. Fighting~ kononnye laa..awal2 jer tuu

Thanks for reading this entry =)

4 comments:

chentawana said...

nice .. walaupon tak bertajuk .. saya fahamm .. btw .. im done following .. :)

chentawana said...

ahahaha .. read for da second time .. lucu ..

BellatrixaLestrange said...

thank u wana =)

chentawana said...

yuhuu .. :)

Post a Comment

 

kawaiiblog | NET-TEC Internetagentur of Kaminofen Bausatz. Stahltreppen of Brautmode.
Bintang keadilan?-Libra©2008
KawaiiBlog Template For Blogger - Modified by Themerious