Jingle bells jingle bells~


Morning peeps~

Hari ni aku bangun dan terus duduk menghadap lappy atas katil lebih awal daripada mr.1 walaupon hakikatnya dia buka mata lebih awal daripada aku. hehe Walaupon waktu siang di tempat aku lebih awal sejam daripada tempat beliau, tapi aku tidak segan silu untuk sambung tido balik di saat semua makhluk bangun mencari sarapan.. zzz

Seperti biasa, setiap 25hb aku turut menyibukkan diri menjadi salah seorang diantara mereka2 yang meraikan Perayaan Krismas walaupon sebenarnya aku tidak ada kena mengena dengan perayaan ini. LOL Tetapi mempunyai geng2 bas skola yang mempunyai lesen kereta dan baik hati, mereka dengan sportingnya tidak pernah lupa untuk menjemput aku ke rumah makan free.. hehe

Lagi pon, we all cuma bole berjumpa setiap cuti skola hujung tahun sahaja walaupon aku pernah menabur janji2 manis seperti mengadakan reunion setiap tahun tetapi tidak menjadi. Masing2 sudah bekerja dan menyambung pelajaran ke tempat2 y jauh. Fortunately, teknologi moden seperti facebook sememangnya meng-connect kan (lost) people all around the world. Yeah~

Baiklah, sebelum puan besar datang mengetuk pintu bilik aku, jadi eloklah aku berhenti sampai di sini sahaja. See u all later peeps :3

Thanks for reading this entry =)

0 comments:

Post a Comment

 

kawaiiblog | NET-TEC Internetagentur of Kaminofen Bausatz. Stahltreppen of Brautmode.
Bintang keadilan?-Libra©2008
KawaiiBlog Template For Blogger - Modified by Themerious